Bu Blogda Ara

7 Şubat 2014 Cuma

Umut




Diyorlar bunun adına hep bir şeyleri umarak, bekleyerek yaşıyoruz. Yaklaşık bir yıldır sevdiğimin nöbetleriyle benim vaktimin uyuşmasını bekliyorum, çoğu zaman olmuyor. Bundan vazgeçip onun zamanının artmasını umuyorum, hevesle beklediğim konserler yamacıma gelsin diye bekliyorum, Oscar'a aday filmler şehrime gelsin istiyorum, başvurular yapıp sonuçlarını bekliyorum, istediğim uzmanlığı bulacağımı umuyorum. Umut ediyor bekliyor, ulaşıyor, hayal kırıklığı yaşıyor yine bekliyor yine umuyorum zaman geçiyor...

2 yorum:

  1. Bu şarkıyı ben de çok seviyorum. Ayrıca sorularımız var oldukça biz varız, hiç sonu gelmeyecek. Şarkılarla umut etmek sabrımızı arttırıyor bence...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu ilk kez duymuştum, evet şarkıların gücüne ben de inanıyorum. :)

      Sil