Bu Blogda Ara

24 Şubat 2014 Pazartesi

Doksanlar pop


     

   90'ların meşhur şarkı ve şarkıcılarına rastlayınca eski arkadaşlarımı görmüş gibi seviniyorum. Garip ama o zaman hangi ruh haline bürünüp dinlediysem anında ona geçiyor modum. Çoğunlukla hüzün oluyor bu, nedense, en fazla ilkokul çağındaki bir çocuk ne anlıyorsa artık. Mesela Ateşle Barut'u dinlerken "nasıl yanyana durmuyor, ne oluyor ki" gibi düşünceler geçiriyordum içimden oysa şarkıya pek manalı manalı eşlik ederken... :) 


Bu arada Oktay Kaynarca'nın pek bir genç olduğu yıllarmış. O yanındaki kadın kim acaba...diye düşünürken yorumlardan anladığım kadarıyla Defne Samyeli'ymiş!

6 yorum:

  1. Sertab Erener'in bu klibini ilk defa gördüm, esas Sertab Erener ne kadar gençmiş! Fakat bir klibe bakıyorum bir Defne Samyeli'nin güzellik yarışmasındaki resmine, inanamıyorum :)

    YanıtlaSil
  2. sevgili sedenist,
    :) aynı hisleri paylaşıyorum. nasıl güzel çocukluğu hatırlamak! edip cansever'in dediği gibi: "gökyüzü gibi şu çocukluk/ hiçbir yere gitmiyor":)
    güzel bir seçki olmuş.
    ve evet sertab da defne samyeli de nasıl güzelleşmiş yıllar geçtikçe! darısı başımıza:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak yıllar geçse de o duygularla anıyor olmak yine iyiye işaret diyelim :)

      Sil
  3. Ben de hala 90larda takıldım kaldım, sonrası yok.

    YanıtlaSil