Bu Blogda Ara

5 Ocak 2012 Perşembe

Nasıııııl?

      
   "Erkek olsaydın nasıl bir erkek olurdun?" sorusuna cevap arıyordu bir arkadaş. Hemen beni yorumlamasını istedim. İnsanın kendini bildiği yerden değil, başkasının gördüğü aslında o gerçek yüzü anlatmasını... "Kuralları net olan, prensipli ve sevdiğine, sevgisine sahip çıkan" olurmuşum ilk bakışta aklına geldiği şekliyle.

   Peki, bir düşünelim. Kural, prensip tamam hatta sapına kadar var, bu belli. O en son sevdiğine sahip çıkma meselesi de ne? Hakikaten soruyorum ne demek, nereden çıkardı acaba? Enteresan...

   Gelelim kuralcılığıma...Evet biliyorum bununla herkesi bezdirmiş olabilirim ama rahat bir nefes almam için gerekli; hiç olmazsa bir parça :)

   Son olarak diyorum ki iyi ki erkek değilim. Yoksa hiiç mi hiç iyi şeyler olmazdı. :D

  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder